Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

Σήμερα γιορτάζει ο γιατρός μου

 


Σήμερα, ο γιατρός μου γιορτάζει!

Κάθε χρόνο τέτοια μέρα του κάνω ένα μικρό δώρο!

Κάθε πρωινό που ξημερώνει τον ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που είμαι ακόμη εδώ, να ζω υπέροχες στιγμές με τον άντρα που αγαπώ και τις τρεις υπέροχες κόρες μου!

Ένα θαύμα γίνεται απλά και σιωπηλά! Σχεδόν ανεπαίσθητα!

Έτσι γλυκά και τρυφερά ήρθε ο Άγιος εκείνη την ημέρα στο νοσοκομείο Αττικόν, με την ιατρική του ρόμπα, μαζί με φοιτητές και ειδικευόμενους και είπε: "Τί κάνει αυτό το κορίτσι εδώ;" ακουμπώντας με απαλά στο μέτωπο!

Και ο μικρός καρκίνος που είχε φωλιάσει μέσά μου ..... θαρρείς και από το άγγιγμα αυτό.... έχασε τη δύναμή του.

Ένα χρόνο μετά ..η αξονική έδειξε υποτροπή....

Μια ψυχή αγαπημένη και μια φίλη καρδιακή με πήγαν και πάλι σε εκείνον... αφού ήταν ο γιατρός μου... Πού αλλού;;;;

Στη Μονή Σαγματά πήγα να παρακαλέσω... δεν ήμουν έτοιμη ακόμη... δεν ήθελα να φύγω....

6 χρόνια πέρασαν και είμαι ακόμη εδώ!

Ένα δώρο!

Λίγος χρόνος ακόμη με όσους αγαπώ πολύ!

Θα είμαι παντοτινά ευγνώμων!

Σήμερα, γιορτάζει ο γιατρός μου!

Κάποια στιγμή έψαξα να βρω, αν κάτι έκανα για να δεχθώ αυτό το μοναδικό δώρο.... μου το θύμισαν εκείνοι που ήταν κοντά μου.... κρατούσα σφιχτά στο χέρι μου ένα τόσο δα μικρό λειψανάκι του, που μου εμπιστεύθηκε ένας ιερέας που εκτιμώ, να έχω συμπαράσταση στη δοκιμασία....

Ένα τόσο δα μικρό λειψανάκι, που δεν το άφησα στιγμή από τη χούφτα μου... το κράταγα σφιχτά .... τίποτε άλλο δεν θυμάμαι.... και εκείνος καταδέχτηκε και ήρθε....

Ο γιατρός μου .... ο Άγιος Λουκάς!

Ζει Κύριος ο Θεός εν τοις Αγίοις Αυτού!

Άννα Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου