Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Μεγαλόχαρη Τήνου

 Ευαγγελίστρια Μεγαλόχαρη Τήνου.



-Γέροντα, νὰ µᾶς λέγατε κάτι ἀπὸ τὸ προσκυνηµά σας στὴν Παναγία τῆς Τήνου το 1973 που την επισκεφτήκατε;


-  Άγιος Παΐσιος: 

《Ένιωσα έντονη ευωδία. Και, όταν προσκύνησα την χαριτόβρυτη Εικόνα της Παναγίας, συγκλονίστηκα.

Παραμέρισα λίγο, για να μην εμποδίζω, και δεν ξεκολλούσα το βλέμμα μου από επάνω Της.


Κοίταζα την Παναγία με δάκρυα στα μάτια και ρουφούσα νοερά από την μεγάλη Χάρη Της.


''Μία τόσο μικρή εικόνα έχει τόσο μεγάλη χάρη!''


Κάποτε σε επιστολή του έγραψε: 

''Δόξα τω Θεώ, με αξίωσε να προσκυνήσω την Εικόνα Της. 

Είμαι ευχαριστημένος και δεν μου αξίζει να ιδώ την Ίδια στον Ουρανό. 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος και Την ευγνωμονώ και θα Την ευγνωμονώ σε όλη μου την ζωή.》


- Αυτά που είδα δεν λέγονται είναι «άρρητα ρήματα». Ένα μόνο θα σας πω, είναι ολοζώντανη η Παναγία, ολοζώντανη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου