Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2023

Πεινασμένες ψυχές κεκοιμημένων.


Εγώ από παιδί πηγαίνω στο νεκροταφείο, κάθε μέρα και σκέφτομαι τον θάνατο, πέθαναν όλοι οι συγγενείς μου.

Λοιπόν μία θεία μου την μνημονεύω, είδα και τη θεία να μου λέει.

Αχ ανιψιέ μου Ιάκωβε σε ευχαριστώ για αυτό που μου στέλνεις.

Πολλά μου στέλνεις αλλά, ξέρεις έχει κι άλλους ανθρώπους, που δυστυχούν και πεινούν , και δεν έχουν κανέναν στον κόσμο να τους σκεφτεί να τους νοιαστεί.

Για αυτό έχουμε τα ψυχοσάββατα, είναι για όλους τους χριστιανούς.

Και της λέω εγώ: πού να ξέρω εγώ ποιος έχει ανάγκη;

Ξέρεις εσύ, μου λέει, τι πείνα έχουν, να του στέλνεις όπως στέλνεις εμένα, να στείλεις και σε άλλους που έχουν ανάγκη και ότι στερούνται, διότι έχουν ανάγκη της προσευχής και ανάγκη έχουν της θείας λειτουργίας.

Ολα καλά (είναι) και οι ελεημοσύνες, και οι παρακλήσεις, αλλά ιδιαιτέρως βοηθά η θεία λειτουργία.


Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης (1920-1991).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου