Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Πνευματικοί Λόγοι


Ελευθέρωσε με Κύριε

Ὢ Κύριε Ἰησοῦ μου,
πρᾶε καὶ ταπεινὲ τῇ καρδίᾳ,
σὲ παρακαλῶ καὶ σὲ ἱκετεύω
μὲ ὅλη μου τὴν καρδιά:

Ἀπὸ τὴν ἐπιθυμία νὰ μὲ ἐκτιμοῦν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὴν ἐπιθυμία νὰ μὲ ἀγαποῦν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὴν ἐπιθυμία νὰ μὲ τιμοῦν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὴν ἐπιθυμία νὰ μὲ ἐπαινοῦν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὸ φόβο νὰ μὲ ταπεινώνουν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὸ φόβο νὰ μὲ περιφρονοῦν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὸ φόβο νὰ μὲ ἀπορρίπτουν,
ἐλευθέρωσέ με.

Ἀπὸ τὸ φόβο νὰ μὲ λησμονοῦν,
ἐλευθέρωσέ με.

Νά ἀγαποῦν τούς ἄλλους πιό πολύ ἀπό μένα,
δός μου, Κύριε, νά τό θέλω!

Νά ἐκτιμοῦν τούς ἄλλους πιό πολύ ἀπό μένα,
δός μου, Κύριε, νά τό θέλω!

Νά ἐπαινοῦνται οἱ ἄλλοι πιό πολύ ἀπό μένα,
δός μου, Κύριε, νά τό θέλω!

(Μακαριστοῦ Γέροντος Εὐσεβίου Βίττη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου