Σάββατο 15 Αυγούστου 2020

ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

 


⛪🌷⛪🌷⛪🌷⛪🌷⛪🌷⛪


⭐Παναγία μου,


Αυτή την ημέρα 

που όλοι οι Χριστιανοί 

θα σε υμνήσουν,

θέλω να θυμηθώ 

δικές μου στιγμές 

για το Πρόσωπό Σου:


▪︎Θυμάμαι,

το δάσκαλό μου 

να μας μιλά για την Χάρη Σου  

και ήθελα στο χαρτί,

που ζητούσαν το μητρώνυμο,

να γράψω: Παναγία.


▪︎Θυμάμαι,

εκείνες τις Παρασκευές 

των Χαιρετισμών 

της νεότητος,

πόσο με στήριζε  

το τροπάριο: 

"Την Ωραιότητα 

της Παρθενίας Σου.."


▪︎Θυμάμαι,

στη Γεθσημανή 

το κενό Μνημείο Σου,

πόσο μου άλλαξε 

την αίσθηση του θανάτου.


▪︎Θυμάμαι,

στις Παρακλήσεις 

του Δεκαπενταύγουστου 

πόσο με κάλυπτε 

εκείνη η φωνή 

της γυναίκας 

του Ευαγγελίου: 

"Μακαρία η κοιλία 

η βαστάσασά Σε.." 


▪︎Θυμάμαι,

την γαλήνη της ψυχής μου,

όταν έφευγα 

από το προσκύνημα 

της Πορταΐτισσας.


▪︎Θυμάμαι,

που είδα τη σύζυγό μου 

να πηγαίνει 

με τα γόνατα στην Τήνο 

για να Σ' ευχαριστήσει.


▪︎Θυμάμαι,

τις πάμπολλες φορές 

που φώναξα:

Παναγία μου!


▪︎Θυμάμαι,

πόσες φορές αθέτησα 

τις υποσχέσεις μου 

και πόσες φορές 

μου έδινες ελπίδα.


▪︎Θυμάμαι,

στο πορτοφόλι μου,

μια απλή 

χάρτινη Εικόνα Σου,

πόσες φορές 

με παρηγορούσε.


▪︎Θυμάμαι 

πόσο έκπληκτος ένιωσα,

όταν μαθητής Λυκείου,

διάβασα στους Πατέρες 

της Εκκλησίας,

ότι μεταλαμβάνοντας 

Σώμα και Αίμα Κυρίου,

κοινωνούμε 

και Εσένα,

γιατί Εσύ έδωσες 

Σώμα και Αίμα 

στον Χριστό.


Από την ταυτότητα της ημέρας. 

▪︎π.Σπ.Ρ 


🌷⛪🌷⛪🌷⛪🌷⛪🌷⛪🌷

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου