Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022

Ο Άγιος Μηνάς αμέσως φανερώνει ό,τι χάσαμε, χωρίς να έχη πολλές απαιτήσεις!


 🩸Γέροντα, πολύ συχνά χάνω πράγματα και μετά χάνω χρόνο να τα βρω.

▪️– Γιατί δεν επικαλείσαι τον Άγιο Μηνά που έχει ειδικότητα σ’ αυτό; 

🩸Ο Άγιος Μηνάς αμέσως φανερώνει ό,τι χάσαμε, χωρίς να έχη πολλές απαιτήσεις! 

▪️Εγώ μια φορά, όταν ήμουν στο Κοινόβιο, είχα χάσει το κλειδί από το κελί μου τότε κλειδώναμε τα κελιά, γιατί μέσα στο μοναστήρι κυκλοφορούσαν και διάφοροι κοσμικοί. 

🩸 «Δεν πειράζει, λέω, θα πάω στο μαραγκούδικο». 

▪️Κοιτάζω, έλειπε το κλειδί και από το μαραγκούδικο. 

🩸Πάω στο βουρδουναριό, όπου έφτιαχνα τα σαμάρια για τα ζώα, και από ‘κει έλειπε το κλειδί. 

▪️ «Πού να πάω τώρα;» λέω. 

Άναψα τότε ένα κερί στον Άγιο Μηνά και αμέσως τα βρήκα όλα τα κλειδιά που δεν περίμενα. 

🩸Ένα κερί και εντάξει! ▪️Υποχρεώνονται οι Άγιοι με το κερί.

🩸Τον Άγιο Μηνά εγώ τον ήξερα ότι τον εικονίζουν και καβαλάρη. 

▪️Η μητέρα μου, που τον είχε δει μια φορά και της έδωσε απάντηση για ένα θέμα, μου είπε ότι ο Άγιος Μηνάς είναι καβαλάρης. 

🩸Εγώ επέμενα και της έλεγα ότι μόνον ο Άγιος Δημήτριος και ο Άγιος Γεώργιος είναι καβαλάρηδες. 

▪️ «Όχι, μου έλεγε η μητέρα μου, αυτός που είδα ήταν με καστανό άλογο και μου είπε ότι είναι ο Άγιος Μηνάς. 

“Ποιος είσαι; Τον ρώτησα. 

🩸Ο Άγιος Γεώργιος έχει άσπρο άλογο, ο Άγιος Δημήτριος κόκκινο˙ εσύ ποιος είσαι;”. 

▪️Ο Άγιος Μηνάς είμαι”, μου είπε».


(Από το βιβλίο: «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου